
iPhone Reparaties
Kies uw telefoon model voor reparatie prijzen.
Weet u de telefoon model niet? Geen probleem!
Ga naar ‘Instellingen’ > ‘Algemeen’ > ‘Info’. Rechts naast ‘Modelnaam’ staat het iPhone-model.

iPhone 14 Pro Max

iPhone 14 Pro

iPhone 14 Plus

iPhone 14

iPhone 13 Pro Max

iPhone 13 Pro

iPhone 13

iPhone 13 Mini

iPhone 12 Pro Max

iPhone 12 Pro

iPhone 12

iPhone 12 Mini

iPhone 11 Pro Max

iPhone 11 Pro

iPhone 11

iPhone Xs Max

iPhone Xs

iPhone Xr

iPhone X

iPhone SE 2022

iPhone 8 Plus

iPhone 8

iPhone 7 Plus

iPhone 7

iPhone 6s Plus

iPhone 6 Plus

iPhone 6s

iPhone 6

iPhone 5s/SE

iPhone 5c

iPhone 5

iPhone 4/4s
60-Minuten Service
No Cure, No pay
6 Maanden Garantie
Waterschade Onderzoek
Contact Formulier
Voor overige vragen zijn wij te bereiken via het contact formulier
Telefoon
(+31) 852129981
(+31) 852129981
info@straik.nl

Veel gestelde vragen
Wat is de gemiddelde reparatietijd?
De gemiddelde reparatietijd varieert afhankelijk van het probleem, maar we streven ernaar om de meeste reparaties binnen 60 minuten te voltooien.
Biedt u garantie op uw reparaties?
Ja, we bieden garantie aan op alle reparaties, zie het garantiebeleid voor alle details. Als hetzelfde probleem zich voordoet binnen deze periode, zullen we het gratis** oplossen.
Wat gebeurt er als mijn apparaat niet kan worden gerepareerd?
Als we uw apparaat niet kunnen repareren, brengen we alleen de voorrij- en diagnosekosten in rekening. We kunnen ook advies geven over vervanging of upgrade-opties.
Biedt u ondersteuning op locatie of alleen online?
We bieden zowel ondersteuning op locatie als online aan. Neem contact met ons op om een afspraak te maken.
Gebruikt u originele onderdelen voor reparaties?
We streven ernaar om altijd originele onderdelen te gebruiken waar mogelijk. Als originele onderdelen niet beschikbaar zijn, zullen we hoogwaardige compatibele onderdelen gebruiken.
Kunt u gegevens herstellen van een beschadigd apparaat?
Ja, we bieden gegevenshersteldiensten aan. De slagingskans varieert echter afhankelijk van de aard en omvang van de schade.
Wat moet ik doen als hetzelfde probleem zich opnieuw voordoet na de reparatie?
Als hetzelfde probleem zich voordoet binnen de garantieperiode, neem dan onmiddellijk contact met ons op en we zullen het gratis** oplossen proberen op te lossen (op afstand).
Biedt u kortingen aan voor terugkerende klanten of bulkreparaties?
Ja, wij waarderen onze klanten en bieden vaak kortingen aan voor terugkerende klanten en voor bulkreparaties.
**: Zie ons garantiebeleid en algemene voorwaarden voor meer uitleg.